Στο επίκεντρο των συζητήσεων έχει βρεθεί τις τελευταίες ώρες η Ζέτα Μακρυπούλια με αφορμή ένα ξέσπασμα κατά αεροπορικής εταιρείας σε προφίλ της στα social media.

Η γνωστή ηθοποιός έχασε την πτήση της για τρία λεπτά, ενώ βρισκόταν στο αεροδρόμιο, και κατηγόρησε την εν λόγω αεροπορική εταιρεία ότι δεν την ειδοποίησε ούτε έβγαλε κάποια σχετική ανακοίνωση για την πτήση της.

Η Ζέτα Μακρυπούλια εμφανίστηκε ιδιαίτερα ενοχλημένη στο βίντεο που δημοσίευσε με τη στάση που κράτησαν οι αρμόδιοι.

Η ανάρτηση – ξέσπασμα της Ζέτας Μακρυπούλια

Η Ζέτα Μακρυπούλια επρόκειτο να ταξιδέψει στη Σάμο στις 3/6, ωστόσο δεν βρέθηκε εγκαίρως στην πύλη της με αποτέλεσμα να χάσει το αεροπλάνο για πολύ λίγα λεπτά. Εμφανώς αναστατωμένη από αυτή την εξέλιξη, η ίδια έκανε μια ανάρτηση, λέγοντας:

 «Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η εταιρεία αυτή στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω.

Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ να μην το έχω κι αυτό στο νου μου”. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν», ανέφερε αρχικά η Ζέτα Μακρυπούλια.

Μακρυπούλια

«Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν”, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. 

Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ. Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου.

Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο.

Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ ο πελάτης σας να ενημερωθώ;», είπε η Ζέτα Μακρυπούλια

Μακρυπούλια

Η απάντηση της αεροπορικής εταιρείας

Η ανάρτηση της Ζέτας Μακρυπούλια έγινε πολύ γρήγορα θέμα σε sites και εκπομπές, με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία να τοποθετηθεί δημόσια και να απαντήσει στην παρουσιάστρια του ΑΝΤ1 μετά το ξέσπασμά της.

«Καθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση», ήταν η απάντηση της αεροπορικής εταιρίας στο protothema.gr.

Διάβασε τη συνέχεια στο Faysbook.gr

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet