Από το 1886, η Triumph δημιουργεί εσώρουχα για γυναίκες που θέλουν να δείχνουν αλλά και να αισθάνονται όμορφες, ενώ τις βοηθούν να βγάλουν τον καλύτερο εαυτό τους. Ως μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες εσωρούχων και homewear με παρουσία σε 120 χώρες, η Triumph International διαθέτει ένα παγκόσμιο δίκτυο διανομής με 2.000 καταστήματα και 40.000 χονδρεμπόρους, ενώ οι πωλήσεις προϊόντων πραγματοποιούνται καθημερινά από 4.050 ελεγχόμενα σημεία πώλησης, καθώς και μέσω διαφόρων ηλεκτρονικών καταστημάτων. Για περισσότερα από 132 χρόνια, το brand Triumph® θεωρείται ειδικός στην τέλεια εφαρμογή και στη δημιουργία θηλυκών σχεδίων και καινοτόμων προϊόντων κατάλληλων για όλες τις περιστάσεις, σωματότυπους και μεγέθη. Ο Όμιλος Triumph είναι πιστοποιημένο μέλος του Business Social Compliance Initiative (BSCI)

H νέα σεζόν AW22, βρίσκει την Triumph, το μεγαλύτερο brand εσωρούχων παγκοσμίως, να λανσάρει νέα συλλογή αλλά και νέα καμπάνια που εκφράζει όλη της τη φιλοσοφία και το DNA της… #ItsPersonal.

Κάθε γυναίκα είναι διαφορετική, οι αλλαγές στο σώμα και τη διάθεσή της, πολλές. Μέσα από την καθημερινότητα που τρέχει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, οι αλλαγές αυτές είναι καμιά φορά δύσκολες. Η Triumph, είναι εδώ για να στηρίξει, να γίνει η «κολλητή» φίλη κάθε γυναίκας, που καταλαβαίνει, ακούει και προσφέρει λύσεις στα προβλήματά της. Τα συναισθήματα αλλάζουν, οι ανάγκες διαφοροποιούνται. Αλλά αυτά που απασχολούν την Triumph… δεν αλλάζουν.

Πέρα από την άνεση, τη λειτουργικότητα, πέρα από κάθε καινοτομία… είναι η ελευθερία να εκφράσεις αυτό που είσαι.

Κάθε γυναίκα έχει τη δική της μοναδική ταυτότητα, διάσταση, αύρα… #ItsPersonal.

Το όραμα του brand αποτελεί μια πραγματική γιορτή της ατομικότητας που εκφράζεται με ένα εντελώς νέο look & feel… αυθεντικό, ολόφρεσκο, μοντέρνο. Οι αλλαγές στις ανάγκες των γυναικών, καθώς και τα key trends, αποτελούν τη βασική πηγή έμπνευσης για το brand στην ανάπτυξη νέων προϊόντων με νέο design και ακόμη πιο άνετη εφαρμογή.

Αλλάζει όμως και η επικοινωνία αλλά και η εικόνα του brand. Πάει προς το να δημιουργήσει μια αληθινά συναισθηματική σύνδεση, αποτυπώνοντας στον φωτογραφικό φακό αληθινές γυναίκες, χωρίς φίλτρα, σενάρια, στούντιο.

Θα πουν την ιστορία τους. Θα είναι ο εαυτός τους.

Μαζί με όλες αυτές τις αλλαγές της σεζόν AW22, η Triumph λανσάρει και τη νέα σειρά Flex Smart, την επιτομή της καμπάνιας #ItsPersonal. Με βάση τις διαφορετικές και απρόοπτες προκλήσεις της καθημερινότητας, η σειρά Flex Smart σχεδιάστηκε έτσι ώστε να προσαρμόζεται σε κάθε διαφορετική κίνηση του σώματος. Αποτέλεσμα, κάθε γυναίκα να αισθάνεται απαράμιλλη άνεση και στήριξη, φορώντας εσώρουχα που είναι σαν να σχεδιάστηκαν ειδικά για εκείνη… και έτσι, δεν μπορεί παρά να είναι ο εαυτός της.

Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της Flex Smart, το μήνυματης καμπάνιας #ItsPersonal ενισχύεται και μέσα από ένα δυνατό influencer activation.

Στην Ελλάδα, υλοποιείται μέσα από τη συνεργασία της Triumph με τρεις υπέροχες κυρίες, την Πηνελόπη Αναστασοπούλου, την Ελένη Βαΐτσου και τη Ραφαέλα Ψαρρού, που είναι γυναίκες ανεπιτήδευτες, με ζωντάνια και αυθορμητισμό, που επιλέγουν στη ζωή τους την αυθεντικότητα και το αίσθημα της ελευθερίας.

#ItsPersonal λοιπόν και η Triumph είναι εδώ με τα τόσα χρόνια εμπειρίας και αγάπης για τη γυναίκα, να ακούσει, να μοιραστεί αλλά και να προσφέρει!

Ρίξτε μία ματιά στη νέα Flex Smart συλλογή της Triumph!

Triumph

Δείτε περισσότερα για τη συλλογή στο www.triumph.com

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet