To Fairy παρουσιάζει το νέο Fairy Max Power, το οποίο αποτελεί την πιο πρόσφατη καινοτομία της P&G και έρχεται για να ανατρέψει τα δεδομένα της κατηγορίας. Το Fairy Max Power με ένα πρωτοποριακό  ανάποδο μπουκάλι, υπόσχεται λιγότερο χρόνο στην κουζίνα, αφού το πλύσιμο των πιάτων γίνεται εύκολα και γρήγορα.  Ο νέος σχεδιασμός του, προσφέρει καλύτερη και ελεγχόμενη χρήση από την πρώτη έως την τελευταία σταγόνα. 

Καθώς ο τρόπος ζωής των καταναλωτών καθημερινά γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικός, η P&G δημιουργεί προϊόντα που θα διευκολύνουν την καθημερινότητά των καταναλωτών χωρις κανέναν συμβιβασμό στα αποτελέσματα. 

Το πλύσιμο των πιάτων μπορεί να είναι μια καθημερινή δουλειά την οποία οι περισσότεροι πλέον την κάνουν στον «αυτόματο», συνεχίζει όμως να μην είναι πάντα ευχάριστη. Από έρευνα που διεξήγαγε το Fairy σε καταναλωτές*, αποκαλύφθηκε  ότι στο 76% των καταναλωτών, δημιουργεί εκνευρισμό η προσπάθεια να βγάλουν την τελευταία σταγόνα από το Fairy  τους, θέλοντας να χρησιμοποιήσουν όσο το  δυνατόν περισσότερο προϊόν , στο  73% των καταναλωτών , δημιουργεί επιπλέον εκνευρισμό η αντίληψη ότι το πλύσιμο των πιάτων απαιτεί πολύ χρόνο, ενώ το 78% ενοχλείται από τα υπολείμματα που συσσωρεύονται στο καπάκι με την πάροδο του χρόνου. 

Λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα της έρευνας το Fairy, δημιούργησε το νέο Fairy Max Power, με νέο ανάποδο μπουκάλι. Είναι εύκολο και βολικό στη χρήση, τοποθετείται ανάποδα και  με καπάκι που δεν χρειάζεται ξεβίδωμα, για γρήγορη και εύκολη δοσολογία. 

Fairy

Όπως είπε η κα. Μαριάννα Κορδοπάτη , Senior Marketing Director P&G Νοτιοανατολικής Ευρώπης, 

«Στην P&G είμαστε ενθουσιασμένοι που  το Fairy, ένα βασικό προϊόν που υπάρχει στα περισσότερα σπίτια στην Ελλάδα, θα πρωτοστατήσει  με αυτήν τη συναρπαστική καινοτομία. Εργαζόμαστε καθημερινά ώστε να δημιουργούμε προϊόντα που κάνουν τις καθημερινές δουλειές πιο εύκολες και γρήγορες χωρίς κανένα συμβιβασμό στο καθαριστικό αποτελέσματα. Είμαστε χαρούμενοι που το πετυχαίνουμε αυτό με το νέο Fairy Max Power»

Το Fairy Max Power, δεν είναι απλώς ένα νέο μπουκάλι που προσφέρει ελεγχόμενη χρήση και δοσολογία, αλλά χάρη στη νέα συμπυκνωμένη σύνθεσή του, εισχωρεί γρήγορα και διασπά ακόμα και τους πιο σκληρούς λιπαρούς λεκέδες με 4 φορές λιγότερο τρίψιμο στα ξεραμένα λίπη, και χωρίς μούλιασμα.

* 2020 Hνωμένο Βασίλειο – online έρευνα καταναλωτών  από την Toluna για λογαριασμό της  P&G

**Σε σύγκριση με το επόμενο σε πωλήσεις προϊόν

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!