Η Scarlett Johansson πρόκειται να κάνει περαιτέρω βήματα στον κόσμο της ομορφιάς και της ευεξίας, λανσάροντας τη δική της σειρά περιποίησης δέρματος, η οποία θα ονομάζεται The Outset. Η ηθοποιός μίλησε για το νέο της εγχείρημα σε μια συνέντευξή της στο τελευταίο τεύχος της αγγλικής Vogue, περιγράφοντας πώς είναι πολύ ενθουσιασμένη «Υπήρξα το πρόσωπο πολλών πολυτελών εμπορικών brand σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου και όλες αυτές οι εμπειρίες ήταν πραγματικά υπέροχες», δήλωσε.

«Υποθέτω ότι πάντα ένιωθα ότι έπαιζα έναν χαρακτήρα σε αυτές τις καμπάνιες και καθώς εξελίχθηκα, ήθελα να δημιουργήσω και να εκπροσωπήσω μια επωνυμία που να είναι αληθινή για μένα».

Scarlett Johansson-The Outset

Το προσωπικό Brand της Scarlett, που πρόκειται να κυκλοφορήσει την 1η Μαρτίου, θα είναι μια «πραγματικά καθολική και προσιτή μάρκα», σύμφωνα με ένα βίντεο που γύρισε η Scarlett Johansson με τη συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλό της Kate Foster. Η σελίδα του The Outset στο Instagram έχει ήδη περισσότερους από 39.000 ακόλουθους, οπότε φαντάσου τι πρόκειται να γίνει αργότερα.

Δεν είμαστε σίγουροι για τις ακριβείς λεπτομέρειες πίσω από τις λοσιόν και τα φίλτρα πάνω στα οποία η Scarlett Johansson και οι συνάδελφοί της δουλεύουν, αλλά από ό,τι μπορούμε να συλλέξουμε από τα taglines όπως “do more with less”-“κάντε περισσότερα με λιγότερα”- και “find freedom in the uncomplicated”-“βρες την ελευθερία στα απλά”, μαρτυρά ότι ίσως πρόκειται για μια μάρκα ομορφιάς βασισμένη στα φυσικά συστατικά και στην απλότητα.

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!