Η αλήθεια είναι πως η άσκηση έχει αμέτρητα οφέλη σε όλα τα επίπεδα: σωματικό, ψυχικό, νοητικό. Βελτιώνει τόσο την εικόνα μας, όσο και τη διάθεση μας με αποτέλεσμα να μας προσφέρει καλύτερη ποιότητα ζωής.

Είναι σημαντικό να τη βάλουμε στην καθημερινότητα μας, γι’ αυτό και ο Nο1 κανόνας είναι να διαλέξουμε κάτι το οποίο μας αρέσει και περνάμε καλά κάνοντας το, έτσι ώστε να μείνουμε συνεπείς απέναντι στην απόφαση μας να ξεκινήσουμε!

Από εκεί και πέρα, καλό είναι να γνωρίζουμε πως όλα τα είδη άσκησης προσφέρουν οφέλη, σε διαφορετικό ποσοστιαίο βαθμό, γι’ αυτό και είναι σημαντικό οι στόχοι μας να είναι συμβατοί με το είδος άσκησης που θα επιλέξουμε. Αν ο βασικός στόχος μας είναι η καλύτερη στάση σώματος, ο πιο άμεσος τρόπος να το πετύχεις είναι το pilates και όχι η αερόβια άσκηση! Αντίθετα, εάν θες να χάσεις λίπος τότε η προπόνηση αντιστάσεων και ένα αερόβιο πρόγραμμα θα σε φέρουν πιο γρήγορα κοντά στον στόχο σου σε σχέση με το pilates. Πιο συγκεκριμένα:

Η αερόβια άσκηση:

-Βελτιώνει την λειτουργίας του καρδιαγγειακού και του αναπνευστικού συστήματος.

-Βοηθάει στην καύση του λιπώδους ιστού.

-Θωρακίζει το ανοσοποιητικό σύστημα

-Ενισχύει τις πνευματικές επιδόσεις και τις γνωσιακές λειτουργίες του εγκεφάλου

-Λειτουργεί ως αγχολυτικό, επηρεάζοντας ορμόνες και νευροδιαβιβαστες που είναι υπεύθυνοι για το αίσθημα ευφορίας μετά την άσκηση.

Βάρη, αερόβιo ή pilates: Πες μου το στόχο σου να σου πω τι χρειάζεσαι

Η προπόνηση με βάρη:

-Δυναμώνει το μυϊκό σύστημα

-Αυξάνει την μυική μάζα και το μεταβολισμό, καθιστώντας πιο εύκολη την απώλεια βάρους.

-Συμβάλλει στην καλή λειτουργία των αρθρώσεων.

-Μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισής οστεοπόρωσης, διαβήτη, εγκεφαλικού, μεταβολικού συνδρόμου, καρκίνου, άνοιας, κατάθλιψης.

-Αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας.

-Μειώνει σημαντικά το αίσθημα κόπωσης.


Το pilates:

-Τονώνει το μυϊκό σύστημα, ξεκινώντας από το κέντρο, δηλαδή τον κορμό και την κοιλιά μας.

-Μειώνει την δυσκαμψία και το μυοσκελετικό πόνο.

-Το pilates βελτιώνει την στάση σώματος.

-Βελτιώνει την κινητικότητα των αρθρώσεων και την ευλυγισία.

-Συμβάλλει στην πρόληψη αλλά και την αποκατάσταση τραυματισμών.

-Ενισχύει την σύνδεση νου-σώματος.

-Βοηθά να υιοθετηθούν καλύτερες αναπνευστικές συνήθειες.

-Ενισχύει τον αυτοέλεγχο και μειώνει τα επίπεδα στρες.

Βάρη, αερόβιo ή pilates: Πες μου το στόχο σου να σου πω τι χρειάζεσαι

Ότι κι αν αποφασίσεις να κάνεις είναι κέρδος για το σώμα και το μυαλό σου. Να θυμάσαι όμως ένα πράγμα: ιδανικά και μάξιμουμ οφέλη στη φυσική σου κατάσταση, την υγεία και την ευεξία σου θα δεις αν συνδυάσεις διάφορα είδη άσκησης, ακριβώς γιατί το καθένα έχει διαφορετικά πλεονεκτήματα!

Μαρία Κοκώνη, Pilates & Clinical Pilates Instructor, https://www.instagram.com/aria.kk/

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet