Έχω δοκιμάσει άπειρες συνταγές για μπάρες γιατί είναι πρακτικές και θρεπτικές, συνήθως γίνονται πάρα πολύ γρήγορα και με γλιτώνουν από σνακ- θερμιδικές βόμβες και τσιμπολόγημα. Επίσης, είναι το δεκατιανό που τρώνε ευχαρίστως οι κόρες μου στο σχολείο. Μετά, λοιπόν, από άπειρους πειραματισμούς, έχω καταλήξει σε αυτή τη συνταγή που είναι φανταστική. 

Υλικά για 16 μπάρες

  • Ένα βαζάκι ταχίνι
  • 150 γρ. μέλι
  • 200 γρ κουβερτούρα
  • 200 γρ. ξηρούς καρπούς (περασμένους ελάχιστα από τον πολυκόφτη)
  • 150 γρ. δημητριακά (λίγο σπασμένους στη χούφτα σας)
  • 150 γρ. βρώμη

Εκτέλεση

  • Σε μεγάλο μπολ ανακατεύουμε το ταχίνι με το μέλι το οποίο έχουμε ζεστάνει ελάχιστα σε μπεν μαρί ή στο φούρνο μικροκυμάτων.
  • Λιώνουμε τη σοκολάτα σε μπεν μαρί (ή στα μικροκύματα σε μπολ καλυμμένο με σελοφάν) και την προσθέτουμε στο μείγμα.
  • Προσθέτουμε τη βρώμη, τους ξηρούς καρπούς και τα δημητριακά και ανακατεύουμε.
  • Απλώνουμε μεμβράνη σε ένα μικρό ταψάκι, απλώνουμε το μείγμα καλύπτουμε με τη μεμβράνη και αφήνουμε στο ψυγείο για να σφίξει για 3 ώρες.
  • Αν τις ετοιμάσετε για παιδιά μπορείτε να τις διακοσμήσετε με τρούφα ή δημητριακά.
  • Κόβουμε στο μέγεθος 2 δακτύλων περίπου την καθεμία. 

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet