Η αλήθεια είναι πως τα social media όταν χρησιμοποιούνται σωστά και με επαγγελματικό τρόπο μπορούν να σε βοηθήσουν να αποκτήσεις τη δουλειά που επιθυμείς. Σύμφωνα με τη Rubbi Bhogal-Wood, Social Media Coach οι περισσότεροι εργοδότες (σχεδόν το 94%) χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για αναζήτηση ταλέντων.

Αυτό που δημιουργεί έκπληξη όμως είναι ότι το 1/3 των εργοδοτών απορρίπτει τους υποψηφίους για κάτι που έχουν δει στο προφίλ κοινωνικής τους δικτύωσης. Γι’ αυτό, μήπως πριν στείλεις το βιογραφικό σου να τσεκάρεις κάποια πράγματα στο προφίλ σου;

1.Έλεγξε το προφίλ σου

Κάνε μια αναζήτηση του ονόματος σου στη Google και δες τι εμφανίζει. Αυτά που θα δεις εσύ, εννοείται πώς θα τα δει και ο μελλοντικός σου εργοδότης. Αν θεωρείς κάποια post ανάρμοστα και ότι κάποιες φωτογραφίες δεν σε κολακεύουν μπορείς να τα σβήσεις. Αναζήτησε τα ειδικά application που μπορούν να το κάνουν αυτό. Μπορείς επίσης να επεξεργαστείς τους προσωπικούς σου λογαριασμούς με τη δυνατότητα του απόρρητου.

2.Αναζήτησε τα δίκτυα που θα βοηθήσουν την καριέρα σου

Ανάλογα με την εξειδίκευσή σου βρες το κατάλληλο κανάλι για την προβολή σου. Είναι το youtube, το Facebook, το Instagram ή το LinkedIn πιο κατάλληλο για σένα; Μήπως όλα;

3. Μην απομονώνεσαι, γίνε μέλος μιας social κοινότητας

Ανεξάρτητα από το αν ψάχνεις για μια νέα δουλειά, σκέφτεσαι να στραφείς στο ηλεκτρονικό εμπόριο ή να δημιουργήσεις το δικό σου brand, να θυμάσαι πώς στα social υπάρχει μια ομάδα έτοιμη να σε αγκαλιάσει. Ιδιαίτερα το Instagram είναι γεμάτο εξαιρετικούς λογαριασμούς που θα μοιραστούν μαζί σου χρήσιμες γνώσεις (δωρεάν) και θα σου δώσουν τη δυνατότητα να συνδεθείς με άτομα που μπορούν να σε βοηθήσουν να φτάσεις πολύ κοντά όπου στοχεύεις.

4. Γίνε εσύ το brand

Το branding είναι αυτό που προκαλεί συναίσθημα και εξιτάρει το μυαλό των ανθρώπων, είναι η αίσθηση του ποιος είσαι, τι πρεσβεύεις, ποιος θέλεις να είσαι και πώς σε βλέπουν οι άλλοι. Βranding γενικότερα είναι η μακροχρόνια διαδικασία για να αποκτηθεί φήμη, για να υπάρξει πιστότητα πελατών και για να καθιερωθεί ισχυρά μια εταιρία στο μυαλό των καταναλωτών.

Το personal branding όμως αφορά στο πώς «πλασάρεις» εσύ τον εαυτό σου. Δεν υπάρχει προϊόν, το προϊόν είσαι εσύ. Αυτό που πρέπει να θυμάσαι είναι ότι ο εαυτός σου είναι το καλύτερο brand. Αφιέρωσε χρόνο για να σκεφτείς το πώς μπορείς να επιμεληθείς τα «καλύτερα» κομμάτια του επαγγελματικού σου εαυτού. Το πρώτο που πρέπει να σκεφτείς είναι τις παραμέτρους που θα προωθήσεις στα social ώστε ένας μελλοντικός εργοδότης ή συνεργάτης να θέλει να μάθει περισσότερα για σένα. Τόσο απλά!

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!