H νέα καμπάνια της Burberry έχει προκαλέσει. Έκανε αυτό που έπρεπε δηλαδή! Η καμπάνια δείχνει ένα video με ζευγάρια όπου η κάμερα τους κάνει κοντινό να φιλιούνται. Οι αντιδράσεις και τα σχόλια από κάτω είναι πολλά, άλλα θετικά άλλα αρνητικά – τα περισσότερα αρνητικά. Moments of embrace είναι το όνομα της καμπάνιας και αυτό που έκαναν πολλοί ήταν να κάνουν «embrace το unfollow».

Γιατί χρειάζεται να σεξουαλικοποιούμε τα πάντα; Γιατί όλες οι καμπάνιες έχουν μια βαθιά ανάγκη να μας αποδείξουν πως απευθύνονται σε όλους; Δηλαδή, εάν ένα γκέι ζευγάρι μπει σε ένα κατάστημα Βurberry θα τους διώξουν; Προφανώς όχι. Τι σχέση έχει λοιπόν η διαφήμιση που βλέπουμε ζευγάρια -ομόφυλα και μη- να φιλιούνται με πάθος; Παρακολουθώ καμπάνια προφυλακτικού ή ενός ιστορικού οίκου μόδας; Μήπως, κάπου πρέπει να σταματήσουμε να κεφαλοποιούμε το σεξουαλικό προσανατολισμό του καθενός με σκοπό το κέρδος και τη «συμπάθεια»; Γιατί όλη αυτή η μανία με το διαφορετικό μεταφράζεται σε ευρώ, μη γελιόμαστε!

Αυτή η καμπάνια δεν είχε ουδεμία σχέση με τη μόδα. Κανέναν δεν ενδιαφέρει να δει ένα μανιφέστο αγάπης και αποδοχής της διαφορετικότητας σε ένα brand που πουλάει ρούχα. Με ενδιαφέρει να δω τις καινούργιες τσάντες, τα trench coats, τα πουλόβερ κλπ. – τίποτε άλλο. Δεν με νοιάζει καθόλου ο σεξουαλικός προσανατολισμός του μοντέλου που θα μου τα διαφημίσει!

Με την συγκεκριμένη καμπάνια να αγγίζει τα όρια του αντιαισθητικού, το αποτέλεσμα είναι να συζητηθεί για οτιδήποτε άλλο εκτός του ζητούμενου: της μόδας! Κανείς δεν κατάλαβε τι ρούχα προωθεί η καμπάνια και σε τελική ανάλυση δεν είναι δουλειά του επικοινωνιακού team της Burberry να μας ευαισθητοποιήσει σε LGTBQI+  θέματα!

Ένα άλλο στοιχείο του video που είναι πιθανό να έχει υποστεί edit μετά τις αντιδράσεις είναι πως στο μικρό film εμφανίζονται άτομα που έχουν κόψει το υγειές στήθος τους επίτηδες. Ουσιαστικά, είναι εικόνες μαστεκτομής που ακολουθούν γυναίκες που νοσούν από καρκίνο του μαστού ή θέλουν να κάνουν φυλομετάβαση. Ότι τι; Η πρώτη μου σκέψη ήταν πώς θα αισθανθεί μια γυναίκα που όντως έχει χρειαστεί να χάσει το στήθος της… Να θυσιάσει δηλαδή ένα μέρος της θηλυκότητάς της για να κερδίσει τη ζωή της. Πώς θα αισθανθεί όταν δει απόλυτα υγιή στήθη να έχουν αφαιρεθεί χωρίς να υπάρχει ούτε καν ο λόγος της φυλομετάβασης…  

burberry

Πλέον επικρατεί φόβος πως εάν αντιδράσει κάποιος σε οτιδήποτε έχει να κάνει με  την LGTBQI+ κοινότητα, είναι αυτόματα ομοφοβικός. Αυτό προφανώς καταλαβαίνουμε πως πάει να γίνει ο νέος φασισμός, ότι «δεν σας άρεσε γιατί δεν δέχεστε τη διαφορετικότητα και το δικαίωμα του άλλου να αγαπάει όποιον θέλει». Όχι! Δεν μας άρεσε γιατί ήταν αντιαισθητική καμπάνια που δεν είχε καμία σχέση με τη μόδα και με τίποτα το ανατρεπτικό!  Υπάρχει πλέον ατζέντα σε όλους τους οίκους να βγάλουν χρήματα από την μακρόχρονη περιθωριοποίηση στο παρελθόν ορισμένων κοινωνικών ομάδων;

Sorry Burberry, I’m not buying it!  

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet