Ο παγωμένος καιρός της νότιας Γαλλίας, δεν μείωσε τον ενθουσιασμό της Ιρίνα Σάικ να επιστρέψει στο Φεστιβάλ των Καννών.

Πατώντας στο διάσημο κόκκινο χαλί της Κρουαζέτ για πρώτη φορά από το 2018, το σούπερ μόντελ έγινε πρωτοσέλιδο με μια σειρά από ρούχα που αλλάζουν το παιχνίδι, αποφεύγοντας τον παραδοσιακό – αν και ανεπίσημα – κώδικα ενδυμασίας της εκδήλωσης.

«Αυτό που αναμένεται στις Κάννες είναι όμορφα και κομψά φορέματα και ήθελα να διασκεδάσω λίγο με αυτό», εξήγησε τηλεφωνικά από το φεστιβάλ.

Η πρώτη εμφάνισή της Σάικ ήταν για την πρεμιέρα του Martin Scorsese «Killers of the Flower Moon» στην οποία παρευρέθηκε μαζί με τον Riccardo Tisci, τον καλύτερο φίλο της και πρώην chief creative officer της Burberry. Επιλέγοντας μια γοητευτική τουαλέτα Armani Privé σε μπλε απόχρωση από τούλι, έκανε μια κάπως κλασική εμφάνιση.

Αλλά ήταν μια διαφορετική ιστορία για την πρεμιέρα του «Firebrand» το βράδυ της Κυριακής, όταν και επέλεξε μια εμφάνιση του Νιγηριανού σχεδιαστή Mowalola με έδρα το Λονδίνο. Γνωστός για την δημιουργία «μη παραδοσιακών σιλουετών» και τη χρήση υλικών όπως το δέρμα και το PVC, το ντύσιμό της περιελάμβανε μια χαμηλή δερμάτινη φούστα σε συνδυασμό με τοπ σε στυλ επίδεσμου, αφήνοντας τον κορμό εντελώς γυμνό. Το περιοδικό Vogue το ονόμασε «βλέμμα με οδοντικό νήμα».

«Ήταν κάτι πολύ διαφορετικό, ακόμα και για μένα», λέει το μοντέλο. «Είναι πάντα διασκεδαστικό να έρχομαι στις Κάννες, αλλά η επιστροφή μετά από ένα διάλειμμα σήμαινε ότι μπορούσα να κάνω ένα βήμα πίσω, να δω τι έκανα τότε και να φέρω κάτι νέο. Γιατί θέλω να δω ένα διαφορετικό είδος μόδας στις Κάννες. Ήθελα να ακολουθήσω μια διαφορετική, σύγχρονη προσέγγιση και να σκεφτώ: «Τι θέλει η νέα γενιά; Τι θα ήθελε να φορέσει η εξάχρονη κόρη μου όταν είναι 18;».

Υπενθυμίζεται ότι γεννήθηκε σε μια μικρή ρωσική πόλη κοντά στα Ουράλια βουνά το 1986, ο πατέρας εργαζόταν ως ανθρακωρύχος και η μητέρα της, ως νηπιαγωγός. Μοντέλο από την εφηβεία της, σταθερή στις Κάννες από το 2012, ακόμη και οκτώ εβδομάδες μετά τη γέννηση της κόρης της, με τον ηθοποιό Bradley Cooper, από το 2017.

«Τα τελευταία 10 χρόνια, τόσο η μόδα όσο και εγώ έχουμε εξελιχθεί», είπε. «Αυτή είναι μια νέα εποχή με νέο όραμα και ήθελα να χρησιμοποιήσω τη στιγμή και διαφορετικά ρούχα για να διασκεδάσω, να είμαι ελεύθερη και να εκφράσω μια διαφορετική πλευρά της προσωπικότητας και της δημιουργικότητάς μου. Παλιότερα ήμουν νευρική στο κόκκινο χαλί, αλλά όχι πια. Νιώθω πιο άνετα με εμένα και ήθελα η γκαρνταρόμπα μου στις Κάννες να δείχνει ότι μπορώ να γίνω μαμά —μπορώ να είμαι εργαζόμενη μαμά— και να εμφανίζομαι, να είμαι κομψή και να εκφράζομαι».

Διάβασε τη συνέχεια στο Intronews.gr

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet