Ήξερες ότι το καλοκαίρι πρέπει να αλλάξεις την διατροφή του παιδιού σου; Η παιδίατρος Αικατερίνη Τσαντίλα σε συμβουλεύει τι να αλλάξεις αλλά και σε τι να δώσεις ιδιαίτερη προσοχή ως προς την διατροφή τις πιο ζέστες μέρες του καλοκαιρού!

Τι αλλάζει στην διατροφή του παιδιού το καλοκαίρι; Η ειδικός απαντάει!

Γιατί να αλλάξει η διατροφή του παιδιού το καλοκαίρι;

Καθώς οι καλοκαιρινοί μήνες χαρακτηρίζονται από τις υψηλές θερμοκρασίες και την αυξημένη έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, κύριος μηχανισμός του παιδιού στις υψηλές θερμοκρασίες είναι ο ιδρώτας. Η αυξημένη όμως εφίδρωση που παρατηρείται το καλοκαίρι έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια υγρών αλλά και την απώλεια ορισμένων βασικών συστατικών του σώματός μας, με κυριότερα από αυτά το κάλιο, το νάτριο και το χλώριο.

Φρόντισε το παιδί να κάνει μικρά και συχνά γεύματα και κυρίως θρεπτικά. Πρόσφερε στο παιδί 3 κυρίως γεύματα (πρωινό-μεσημεριανό-δείπνο) και 2-3 ενδιάμεσα σνακς. Απέφυγε τα πολύ βαριά φαγητά (πχ. τηγανιτά). Η λήψη ενός καλού πρωινού είναι απαραίτητη για τα παιδιά. Είναι πηγή βασικών θρεπτικών συστατικών  όπως: ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορος και των βιταμινών Α,D,Ε και Κ.

Αικατερίνη Τσαντίλα

Σημαντικό: Πρόσφερε συνεχώς υγρά και κυρίως νερό στο παιδί, γιατί εκείνο μπορεί να μη ζητήσει από μόνο του με αποτέλεσμα να μην πιει την επαρκή ποσότητα.

Τι αλλάζει στην διατροφή του παιδιού το καλοκαίρι; Η ειδικός απαντάει!

Πως θα διαμορφώσεις την διατροφή του παιδιού σου:

  • Μην αφήνεις μεγάλα χρονικά διαστήματα μεταξύ των γευμάτων του
  • Να φροντίζεις να τρώει ένα καλό πρωινό
  • Να λαμβάνει αρκετά σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας
  • Να µην τρώει αργά το βράδυ
  • Να καταναλώνει αρκετό νερό και φρεσκοστυµένους χυμούς φρούτων και λαχανικών
  • Να τρώει τουλάχιστον 2 – 3 φρούτα καθημερινά
  • Να τρώει λαχανικά με τα γεύματά του
  • Να πίνει αρκετό γάλα και να τρώει γιαούρτι

Σημαντικό: Αύξησε τα φρούτα που δίνεις στο παιδί σου τους καλοκαιρινούς μήνες!

Τι αλλάζει στην διατροφή του παιδιού το καλοκαίρι; Η ειδικός απαντάει!

Η διατροφή τους πρέπει να είναι χαμηλή σε λίπη και γλυκά, και θα πρέπει να αποτελείται από γαλακτοκομικά, κρεατικά, λαχανικά, φρούτα, και σιτηρά ή δημητριακά. Ωστόσο δεν χρειάζεται να στερηθεί τα παγωτά, απλά να υπάρχει μέτρο και όρια, μας λέει η παιδίατρος.

Η ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με την άσκηση που γίνεται έτσι κι αλλιώς το καλοκαίρι (π.χ κολύμπι, περπάτημα, ρακέτες στην παραλία) μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να μην αυξήσουν το βάρος τους.

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet