Το brand αποκαλύπτει μία καμπάνια με μία νέα δημιουργική προσέγγιση που απευθύνεται στις γυναίκες επιδιώκοντας να περιγράψει πώς είναι να φοράς ένα Ultralight with Cashmere ένδυμα. Αναμνήσεις και αισθήσεις ξυπνούν από την ανάλαφρη αίσθηση του υφάσματος, του απαλού χαδιού στο δέρμα και της διαφάνειας που αποπνέει θηλυκότητα. Στο βάθος, ψίθυροι ανέμου και ακτίνες φωτός τυλίγουν το σώμα της πρωταγωνίστριας της καμπάνιας και δημιουργούν στον θεατή μία ευχάριστη αίσθηση άνεσης.

Τα στυλ διαθέτουν θηλυκά, διαφανή φινιρίσματα. Συγκεκριμένα η μπλούζα με ζιβάγκο και η iconic μπλούζα με λαιμόκοψη χαμόγελο, σχεδιασμένες σε μία νέα χρωματική παλέτα που συνδυάζει on-trend αποχρώσεις, όπως Evergreen, Vivid Blue, Cosmic Violet, Ribbon Red και Blooming Pink, με πιο κομψούς τόνους, όπως Jade Green και Nutmeg Brown.

Άνετο και απαλό στο δέρμα, το Ultralight with Cashmere τυλίγει το σώμα κάθε γυναίκας, προσδίδοντας μία αίσθηση ελαφρότητας και ζεστασιάς ταυτόχρονα. Ο συνδυασμός modal και cashmere κάνει αυτή την ίνα μοναδική, ιδανική για να φορεθεί ως εσώρουχο όταν πέφτει η θερμοκρασία, αλλά πάνω απ’ όλα, με εξαιρετική στρώση πάνω από άλλα ενδύματα της συλλογής Intimissimi, όπως ένα oversized blazer ή ένα maxi πουλόβερ.

Μία μοναδική ίνα αποκλειστικά από την Ιntimissimi, σχεδιασμένη για όλες τις γυναίκες που αγαπούν να νιώθουν ξεχωριστές και άνετες κάθε μέρα, όποια κι αν είναι η περίσταση.

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet