Το JohnnieWalker, το κορυφαίο brand σκωτσέζικου ουίσκι στον κόσμο, με σύνθημα “KeepWalkingTogether” και κεντρικό πρόσωπο τον Κωνσταντίνο Αργυρό παρουσιάζουν μια σπουδαία τηλεοπτική καμπάνια, καλώντας τον κόσμο να βρεθεί ξανά δίπλα στη live μουσική και να στηρίξει όλους όσους συναντιούνται εκεί: ταλέντα, έμπνευση, μουσικούς, συνεργάτες, εμάς!

Έχοντας περάσει μια δύσκολη περίοδο, έχει έρθει αυτή η ώρα να την αφήσουμε πίσω και να προχωρήσουμε, έχοντας μαζί μας όσους μας στήριξαν, όσους στηρίζουμε, όσους νοιώθουμε κοινούς τους χτύπους στην καρδιά μας.

Η live μουσική είναι εδώ και κάνει δυνατά βήματα μπροστά, μαζί με όλους όσους συναντήθηκαν στον δρόμο της, και καλεί και όλους εμάς να περπατήσουμε μαζί και να την απολαύσουμε. Το JohnnieWalker δείχνει ακόμα μια φορά τον δρόμο και μας προσκαλεί να δούμε με αισιοδοξία την επόμενη ημέρα στην κανονικότητα που επιστρέφουμε. Ο Κωνσταντίνος Αργυρός είναι και ο πρεσβευτής του “KeepWalkingTogether” στην Ελλάδα.

ΜΑΖΙ εξυμνούν τη δύναμη της ομάδας, δίνουν βήμα στους κοντινούς συνεργάτες του καλλιτέχνη, εστιάζουν στη συλλογική δουλειά και την συνύπαρξη που κάνει τις στιγμές ζωντανές. «Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει πάντα δρόμος. Για μένα ο δρόμος είναι η live μουσική», λέει ο Κωνσταντίνος Αργυρός και κάνει το πρώτο βήμα με αισιοδοξία προς το μέλλον.

Η καμπάνια ξεκίνησε στις 18 Οκτωβρίου και αποτελεί μια «δυνατή φωνή» που μας προσκαλεί να στηρίξουμε τη live μουσική και δίνει τη σκυτάλη σε μια σειρά δράσεων, φέρνοντας στο προσκήνιο ανερχόμενους καλλιτέχνες και συνεργάτες, που έμειναν εκτός για μεγάλο χρονικό διάστημα. (περισσότερες πληροφορίες θα ακολουθήσουν σύντομα).

Κωνσταντίνος Αργυρός, Πρεσβευτής του “Keep Walking Together” στην Ελλάδα

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτή τη συνεργασία μου με το Johnnie Walker, και για το γεγονός ότι αποτελώ μέρος αυτής της καμπάνιας που θέλει να εμπνεύσει για την επιστροφή σε κάτι που έλειψε σε όλους μας πραγματικά! Τη live μουσική! Mε αυτή την συνεργασία κατάλαβα ότι πάμε να δημιουργήσουμε κάτι που έχει σημαντικό αντίκτυπο και θα μπορούσε να βοηθήσει τους ανθρώπους που εργάζονται για τη μουσική, και ειδικότερα τη live μουσική. Όχι μόνο εμάς που είμαστε πάνω στο stage, αλλά και όλους αυτούς που κάθε φορά δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό και δουλεύουν τόσο σκληρά. Οι συνεργάτες μου με έχουν βοηθήσει να καταλάβω τη δύναμη της ομάδας και πως μαζί τους μπορώ να πορευτώ με σιγουριά και να κάνω κάθε επόμενο βήμα. Για αυτόν τον λόγο, εκτίμησα την ιδέα και είπαμε χωρίς δεύτερη σκέψη: ‘πάμε να το κάνουμε, να προχωρήσουμε ξανά μαζί’! Το ‘μαζί’, οι φίλοι και οι συνεργάτες που επιλέγουμε στη ζωή μας παίζουν σημαντικό ρόλο και δίνω πολύ μεγάλη σημασία σε αυτό.. Είναι σαν τις αξίες που έχω από το σπίτι μου και με συντροφεύουν σε κάθε μου βήμα. Πάμε, λοιπόν, δυνατά να απολαύσουμε ξανά μαζί, τη live μουσική

Γιώργος Ψωμιάδης, Εμπορικός Διευθυντής της Diageo στην Ελλάδα

«H συνεργασία αυτή αποτελεί σταθμό για ένα μοναδικό, εμβληματικό, παγκόσμιο brand, το JohnnieWalker που καινοτομεί, εξελίσσεται και χαράζει νέες λεωφόρους. Στην Ελλάδα, το JohnnieWalker έχει γίνει συνώνυμο του ουίσκι. Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένος, που μετά από πολλά χρόνια, μας δίνεται η ευκαιρία να δημιουργήσουμε και στην χώρα μας μια μεγαλειώδη καμπάνια στην οποία αποτυπώνεται το νέο brand ID του JohnnieWalker που φιλοδοξεί να είναι πάντα επίκαιρο. Την τελευταία διετία, έχουν λείψει σε όλους οι χώροι διασκέδασης και η live μουσική – είμαστε, όμως, ξανά εδώ για να προχωρήσουμε μαζί. We Keep Walking Together».

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!