Η Yamamay γιορτάζει την θηλυκότητα για πάνω από 20 χρόνια με τις συλλογές και τις διαφημιστικές καμπάνιες της, αποτίνοντας φόρο τιμής σε όλες τις γυναίκες και τις ανάγκες τους, ανεξαρτήτου ηλικίας, εθνικότητας ή σωματοτύπου τους. Με το πέρασμα του χρόνου, στην προσπάθειά της να μεταφέρει αυτό το μήνυμα, η μάρκα επέλεξε να διαμορφώσει τις συλλογές της με πρότυπο, όχι μόνο φημισμένες, αλλά και συνηθισμένες  γυναίκες τόσο μεσογειακής ομορφιάς όσο και πιο απομακρυσμένων ακτών, όλων των ηλικιών, πολύ διαφορετικές μεταξύ τους, αφού κύριο χαρακτηριστικό της μάρκας είναι η ικανότητά της να  απευθύνεται σε όλους και χωρίς αποκλεισμούς.

Σήμερα, με τη νέα εκστρατεία “everyday, everybody, every generation” η μάρκα προχωρά ακόμη ένα βήμα πιο μπροστά επιλέγοντας να προβληματιστεί πάνω σ’ ένα σημαντικό και ιδιαίτερα επίκαιρο ζήτημα: τις γενιές και τη συνεχή μεταβολή των αναγκών τους.  Ένα θέμα που αποτελεί ευκαιρία για ανάπτυξη και βελτίωση σε όλους τους τομείς, σε κάθε ηλικία και σε οποιοδήποτε στάδιο της ζωής. 

Yamamay: Η νέα καμπάνια του brand είναι η απόλυτη αποδοχή της διαφορετικότητας

Το βιβλίο που ενέπνευσε την ενέργεια

Το βιβλίο «Generazioni» του Federico Capeci, (FrancoAngeli, 2020), αποτελεί φόρο τιμής σε όλες τις γυναίκες, όλων των γενεών και πρωταγωνίστριες είναι 6 γυναίκες. Η Elena, η Sophia, η Gloria, η Soda, η Ilaria και η Stella, ανήκουν σε 3 διαφορετικές γενιές Χ, Υ και Ζ. Διαθέτουν διαφορετικούς σωματότυπους και διαφορετικές στάσεις ζωής η καθεμία, αλλά μοιράζονται την ίδια ενέργεια, την ίδια επιθυμία να γιορτάσουν τη ζωή στην καθημερινή της απλότητα και φυσικά, μοιράζονται την ίδια συλλογή εσωρούχων, τη βασική συλλογή της Yamamay, η οποία μπορεί να τις καλύψει όλες. Πράγματι, η ίδια συλλογή μπορεί να φορεθεί με διαφορετικούς τρόπους ανάλογα με την προσωπικότητα και την ηλικία του χρήστη: για παράδειγμα, ένα ζευγάρι βαμβακερά σλιπ, μπορεί για μία πενηντάρα να είναι απόλυτα άνετο και βολικό, ενώ ταυτόχρονα για μία εικοσάρα να είναι πολύ σέξι. Ένα κορμάκι μπορεί να συνδυαστεί διαφορετικά από μία γυναίκα σαράντα ετών, διαφορετικά από μία είκοσι ετών και ούτω καθεξής, πιστοποιώντας το γεγονός ότι  οι συλλογές της Yamamay, χάρη στην ευελιξία τους, μπορούν να ταιριάζουν και να προσαρμόζονται στα γούστα και τις ανάγκες  ατόμων  από διαφορετικές  γενιές.

«Για πάνω από 20 χρόνια η μάρκα μας δημιουργεί πραγματική μόδα που η κάθε γυναίκα μπορεί να φοράει και ν ’απολαμβάνει καθημερινά. Μόδα χωρίς αποκλεισμούς, που ταιριάζει σε διαφορετικούς σωματότυπους και καλύπτει κάθε ανάγκη, χάρη στα εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά της. Μέσα από τη νέα μας καμπάνια «κάθε μέρα, κάθε ένας, κάθε γενιά», η Yamamay θέλει να επικοινωνήσει, για άλλη μια φορά, την ικανότητά της ν’ απευθύνεται στις γυναίκες χωρίς αποκλεισμούς, όντας διαγενεακή. Γι’ αυτό και καταλήξαμε στο διάλογο ανάμεσα σε γυναίκες διαφορετικών γενεών, όπου εξηγούν πώς αντιλαμβάνονται τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά και κανόνες του στυλ μας».

Gianluigi Cimmino. Διευθύνων σύμβουλος Yamamay και Caprisa

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!