Ενάμιση χρόνο μετά τον θάνατο του Virgil Abloh, ο όμιλος LVMH παρουσίασε ένα show, στην ιστορική γέφυρα Pont Neuf του Παρισιού, την οποία ο οίκος Louis Vuitton είχε καλύψει με μια χρυσή σκακιέρα για το ντεμπούτο του νέου Creative Director του αντρικού τμήματος, Pharrell Williams.

Οι καλεσμένοι, μεταφέρθηκαν με πλοίο σε ένα εντυπωσιακό σκηνικό, λίγα μόλις βήματα από την έδρα του οίκου στο Παρίσι και το πολυτελές ξενοδοχείο Cheval Blanc. Μεταξύ των προσκεκλημένων, ήταν οι σχεδιαστές της LVMH, Jonathan Anderson και Camille Miceli καθώς και διάσημοι ανάμεσα του η Rihanna και η Kim Kardashian. Το φαντασμαγορικό show, ολοκληρώθηκε με συναυλία του Jay-Z.

Ο Louis Vuitton, είναι από τους οίκους πολυτελείας, που έχει στηρίξει την ταυτότητα και την ύπαρξη του, στο εμβληματικό του logo, το οποίο ήταν πάντα συνώνυμο οικονομικής ευμάρειας και επιτυχίας.

Η προσθήκη του Pharrell Williams στο ενεργητικό δυναμικό της εταιρείας, φανερώνει αλλαγή πλεύσης, μιας και όπως φαίνεται ο γαλλικός οίκος, δίνει τα δημιουργικά ηνία σε άτομα με απήχηση, που όμως δεν είναι σχεδιαστές. Με έναν τρόπο εργαλειοποιεί τη μόδα, προκειμένου να αυξήσει τα κέρδη του.

Επιπλέον, η επιλογή του Pharrell, έχει ως στόχο να προωθήσει την πολιτιστική κουλτούρα του οίκου και να εδραιώσει τον Louis Vuitton σε αυτό το κομμάτι.

Η πρώτη συλλογή του Pharrell είναι γεγονός

Τα ρούχα, ήταν ένα κολάζ με σημαντικές επιρροές από το αρχείο του οίκου. Εξάλλου, ο Pharrell, είχε δηλώσει ότι η πρόθεση του είναι να στηριχτεί στα είδη υπάρχοντα, εμπορικά κομμάτια της κληρονομιάς LV.

Στη συλλογή κυριάρχησε το logo και η διάσημη, πολυπόθητη σκακιέρα, η οποία όμως αυτή τη φορά, είχε έμμεσες punk επιρροές. Εντύπωση έκαναν και τα παντελόνια καμπάνα, τα οποία αποτελούν μια διαφορετική πρόταση μεν, που όμως δύσκολα θα υιοθετηθεί από το αντρικό κοινό.

Τα ετήσια έσοδα 20 δισεκατομμυρίων ευρώ, είναι φυσικό επακόλουθο του ευρύτερου buzz που έχει προκαλέσει ποικιλοτρόπως. Η αντρική συλλογή του Pharrell, είχε ένα ισχυρό μήνυμα που περιλάμβανε εκτός του εμπορικού σήματος, τη μουσική, τα ταξίδια, τον πολιτισμό, την ευρύτερη κουλτούρα του οίκου.

Με ετήσια έσοδα 20 δισεκατομμυρίων ευρώ, η Vuitton έχει ξεπεράσει τη μόδα ως το βασικό της όχημα για τη δημιουργία buzz. Ως εκ τούτου, η παραγωγή του Pharrell αφορούσε τόσο το γενικό πνεύμα όσο και τα ρούχα, οδηγώντας στο σπίτι ένα εμπορικά ισχυρό μήνυμα: η Louis Vuitton είναι το Παρίσι. και η Louis Vuitton είναι τα ταξίδια, η μουσική και ο πολιτισμός.

Διαβάστε επίσης:

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet