Είναι γνωστό πως η βιταμίνη C αποτελεί τον βασικό μας σύμμαχο για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας. Ωστόσο, όλες εμείς οι beauty lovers γνωρίζουμε ότι αυτό το στοιχείο εξασφαλίζει τη λάμψη και τη ζωντάνια στην επιδερμίδα μας. Στην πραγματικότητα, το να μην λαμβάνουμε αρκετή ποσότητα από αυτή τη βιταμίνη είναι επιζήμιο για την υγεία του δέρματός μας. Συγκεκριμένα η συνιστόμενη ημερήσια δόση της βιταμίνης C είναι 65 έως 90 χιλιοστόγραμμα, με έως και 2.000 χιλιοστόγραμμα να θεωρούνται ασφαλή.

Η βιταμίνη C στη διατροφή

Υπάρχουν τόσες πολλές τροφές που είναι εξαιρετικές πηγές αυτού του θρεπτικού συστατικού. Καλές πηγές βιταμίνης C είναι τα σμέουρα, οι φράουλες, τα βατόμουρα, η παπάγια, το σπανάκι, οι πιπεριές, το λάχανο, το ακτινίδιο, ο μαϊντανός, οι γλυκοπατάτες και φυσικά τα εσπεριδοειδή. Όταν δεν λαμβάνουμε αρκετό από αυτό το σημαντικό θρεπτικό συστατικό πέρα από την υγεία μας θα επηρεαστεί κατά πολύ και το δέρμα μας.

Έλλειψη βιταμίνης C: Οι επιπτώσεις στο δέρμα μας είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς

Διάβασε περισσότερα στο elle.gr

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!