Πιστή στις αρχές της και στην αποστολή CARE BEYOND SKIN, η ΝΙVEA ανέπτυξε ένα μοναδικό αντηλιακό, το «ShadowJumper», ειδικά και μόνο για την 4χρονη Charlotte. H Charlotte πάσχει από Ερυθροποιητική Πρωτοπορφυρία (EPP) που δεν της επιτρέπει να εκτεθεί στον ήλιο, κι έτσι μαζί με άλλους συχνά ονομάζονται «Shadow Jumpers», αφού ζουν στην σκιά. Χάρη στην νέα ανακάλυψη των εργαστηρίων της NIVEA, η Charlotte θα μπορεί να απολαμβάνει πια μικρές περιπλανήσεις κάτω από τον ήλιο.

NIVEA

Η ιστορία της Charlotte

Η Charlotte, ένα τετράχρονο κορίτσι που ζει στην Γερμανία, διαγνώστηκε με την σπάνια γενετική διαταραχή EPP (Ερυθροποιητική Πρωτοπορφυρία). Πρόκειται για μία πάθηση κατά την οποία όταν το δέρμα έρχεται σε επαφή με τον ήλιο, έστω και έμμεσα, υποφέρει από εγκαύματα και πόνους. Ήδη από τη βρεφική της ηλικία, η Charlotte δεν μπορούσε να βρεθεί στον ήλιο, γι’ αυτό και οι γονείς της έκαναν ό,τι ήταν δυνατό για να βρουν βοήθεια. Έτσι, έφτασαν στη NIVEA και τον Dr. Ludger Kolbe, Chief Scientist for Photobiology της Beiersdorf και εκεί ξεκίνησε ένα ερευνητικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη ενός καινοτόμου καλλυντικού αντιηλιακού με στόχο την προστασία της επιδερμίδας της Charlotte από το μπλε φως και την υπεριώδη ακτινοβολία, και κατ’ επέκταση τη βελτίωση της ποιότητας ζωής της.

NIVEA

Η έρευνα

Ο Dr. Ludger Kolbe, Chief Scientist for Photobiology της Beiersdorf Της έρευνας ηγήθηκε της έρευνας, καταφέρνοντας να δημιουργήσει ένα μοναδικό αντηλιακό, ειδικά για την Charlotte. Όπως ο ίδιος αναφέρει: «Με τα υψηλά πρότυπα που ακολουθούμε στη NIVEA, είμαστε ευτυχείς που καταφέραμε να βρούμε μια εξειδικευμένη λύση για τη Charlotte. Με το ειδικά διαμορφωμένο αντιηλιακό της, ενώ θα χρειαστεί να είναι προσεχτική όταν βρίσκεται στον ήλιο, θα μπορεί πια να περνάει λίγο περισσότερο χρόνο παίζοντας έξω με τους φίλους της”.

To αντηλιακό της Charlotte άλλαξε όλη την ζωή της οικογένειας που τώρα απολαμβάνει ένα πρότερα άπιαστο όνειρο, μια απλή καθημερινή βόλτα στον ήλιο. Όπως δήλωσε ο Johannes Hesseling, πατέρας της Charlotte: «Η NIVEA και το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Beiersdorf έκαναν τα πάντα για να βρουν μια λύση για τη Charlotte. Όταν είδαμε το παιδί μας να γελάει στον ήλιο μετά την πρώτη εφαρμογή της αντιηλιακής κρέμας, νιώσαμε βαθιά ευγνωμοσύνη και συγκίνηση».

Το αντηλιακό της Charlotte δημιουργήθηκε ειδικά και μόνο για την Charlotte και της δικές της εξατομικευμένες ανάγκες και δεν αποτελεί μια νέα προσθήκη στην σειρά αντηλιακών της NIVEA. To αντηλιακό δεν θεραπεύει την EPP και η Charlotte πρέπει να είναι πολύ προσεκτική όταν βρίσκεται στον ήλιο, ωστόσο έχει πια λίγη περισσότερη ελευθερία όταν βγαίνει έξω. Το καλοκαίρι του 2021, το προϊόν ήταν έτοιμο και το χρησιμοποίησε η Charlotte για πρώτη φορά.

NIVEA

Η νόσος EPP

Oι ασθενείς με EPP υποφέρουν από το μπλε φως του ήλιου που τους προκαλεί αφόρητους πόνους, με αποτέλεσμα να αναζητούν μόνιμα σκιά, μετονομάζοντας άτυπα την ασθένεια σε «Shadow jumping», από την ψυχολόγο Elisabeth Anna Rufener.

Όταν οι ασθενείς εκτίθενται στο ηλιακό φως, ένας πρόδρομος της κόκκινης χρωστικής του αίματος, η πρωτοπορφυρίνη, εναποτίθεται στα αιμοφόρα αγγεία. Δυστυχώς με αυτό τον τρόπο, η ενέργεια από το ορατό φως απορροφάται εξολοκλήρου και προκαλεί μια χημική αντίδραση – ένα έγκαυμα στα αγγεία, το οποίο ο πάσχων ασθενής αντιλαμβάνεται ως έντονο πόνο, ενώ παράλληλα έντονα εγκαύματα εμφανίζονται και στο δέρμα του.

Για περισσότερες πληροφορίες: https://www.nivea.gr/advice/shadowjumper

Σχετικά με την BeiersdorfAG

Η εταιρία καλλυντικών Beiersdorf AG είναι ο κορυφαίος πάροχος καινοτόμων και υψηλής ποιότητας προϊόντων για τη φροντίδα της επιδερμίδας, με περισσότερα από 140 χρόνια εμπειρίας. Κορυφαίες και παγκοσμίου φήμης μάρκες, συμπεριλαμβανομένης της NIVEA –  της Νο1 μάρκας περιποίησης και φροντίδας της επιδερμίδας παγκοσμίως* – της Eucerin (δερμοκαλλυντικά), της La Prairie (καλλυντικά επιλεκτικής διανομής) και των Hansaplast/ Elastoplast (επιθέματα και περιποίηση πληγών) συνθέτουν το επιτυχημένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, το οποίο εμπιστεύονται και επιλέγουν καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο. Γνωστές μάρκες όπως Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, Gammon, Coppertone, Maestro, Chaul και Stopthewaterwhileusingme! εμπλουτίζουν περαιτέρω το άκρως επιτυχημένο χαρτοφυλάκιο. Επίσης, η Beiersdorf αποτελεί έναν από τους παγκόσμιους κύριους κατασκευαστές αυτοκόλλητων προϊόντων και συστημάτων για τη βιομηχανία, το εμπόριο και τους καταναλωτές, μέσα από την εξ ολοκλήρου θυγατρική της εταιρία, tesa SE. Η Beiersdorf, η οποία εδρεύει στο Αμβούργο, το οικονομικό έτος 2021 σημείωσε πωλήσεις ύψους €7,627 εκατομμυρίων, καθώς και κέρδη προ φόρων και τόκων, ύψους €933 εκατομμυρίων. Οι 20.000 υπάλληλοι, τους οποίους απασχολεί η Beiersdorf σε όλο τον κόσμο, μοιράζονται τις ίδιες βασικές αξίες, έχουν ισχυρή εταιρική κουλτούρα και έχουν κοινό εταιρικό σκοπό, το “CareBeyondSkin”. H εταιρεία ακολουθεί ένα πολυετές επενδυτικό πρόγραμμα μέσω της επιχειρηματικής στρατηγικής C.A.R.E.+ και έχει ως επίκεντρο την ανταγωνιστική, βιώσιμη ανάπτυξη. Το πρόγραμμα αυτό εναρμονίζεται πλήρως με τους στόχους που έχει θέσει η Beiersdorf για τη βιωσιμότητα και δημιουργεί σαφή προστιθέμενη αξία για τους καταναλωτές, την κοινωνία και το περιβάλλον.

* Πηγή: EuromonitorInternationalLimited. NIVEA ως μάρκα στις κατηγορίες Περιποίηση Σώματος, Περιποίηση Προσώπου και Περιποίηση Χεριών, στον τομέα της λιανικής, 2020.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση www.beiersdorf.gr/.

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet