Με κεντρικό μήνυμα «Όλοι έχουμε μια ιστορία, το ίδιο και το δέρμα μας», σκοπός της καμπάνιας είναι να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τις δερματικές παθήσεις, όπως η ακμή, οι ουλές, αλλά και τις δερματικές παθήσεις που προκύπτουν στους ογκολογικούς ασθενείς έπειτα από τις θεραπείες αντιμετώπισης του καρκίνου.

La Roche Posay

Δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο παλεύουν καθημερινά με δερματικές παθήσεις που επηρεάζουν τη ζωή τους και το πώς βλέπουν τον εαυτό τους και το δέρμα τους. Αυτήν την αλήθεια μοιράζονται οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας: ο ηθοποιός και brand ambassador της La Roche-Posay
Αντίνοος Αλμπάνης, που μίλησε για τις επιπτώσεις που είχαν οι θεραπείες, για την καταπολέμηση του λεμφώματος, στο δέρμα του, η αθλήτρια με αμαξίδιο Γεωργία Καλτσή, που μοιράστηκε την ιστορία της σχετικά με τα εγκαύματα και τις ουλές που προκλήθηκαν στο σώμα της από τροχαίο ατύχημα και o
Youtuber Δημήτρης Μπακαλιάνος, γνωστός και ως Nerzhul, που εξομολογήθηκε το πρόβλημα της
ακμής που αντιμετώπισε στην εφηβεία του.

La Roche Posay

Η καμπάνια επικοινωνείται μέσα από digital κανάλια αλλά και από τα προσωπικά profiles των πρωταγωνιστών σε Instagram και TikTok.

Για άλλη μία φορά, η La Roche-Posay, μένει πιστή στο όραμά της να βοηθά έμπρακτα τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν κάποια δερματική πάθηση, μέσα από εξειδικευμένες σειρές προϊόντων που χαρίζουν ανακούφιση και αποτελεσματικότητα, ανεπτυγμένες από κοινού με γιατρούς και εξειδικευμένους επιστήμονες.

Αποστολή της La Roche- Posay, της μάρκας που συνιστούν 90.000 δερματολόγοι σε όλο τον κόσμο*, είναι να προσφέρει δερματολογικές λύσεις περιποίησης με ουσιαστικά αποτελέσματα. Η La Roche-Posay, που δημιουργήθηκε από έναν φαρμακοποιό το 1975, έχει παρουσία σήμερα σε περισσότερες από 60 χώρες.

Προσφέρει μια μοναδική γκάμα προϊόντων για την καθημερινή φροντίδα κάθε τύπου δέρματος, και
ενθαρρύνει τις καλές πρακτικές περιποίησης, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες κάθε ατόμου. Η La
Roche-Posay δημιουργεί συνθέσεις εμπλουτισμένες με το αποκλειστικό νερό της, πλούσιο σε Σελήνιο,
το οποίο χρησιμοποιείται επίσης στο Ιαματικό Κέντρο –το πρώτο Κέντρο Δερματολογίας στην Ευρώπη–
για τις αντιοξειδωτικές και καταπραϋντικές ιδιότητές του. Οι συνθέσεις των προϊόντων αναπτύσσονται
βάσει μιας αυστηρής χάρτας, περιέχοντας τον ελάχιστο δυνατό αριθμό συστατικών στις βέλτιστες
συγκεντρώσεις.

Επιπλέον, τα προϊόντα της La Roche-Posay υπόκεινται σε αυστηρές κλινικές δοκιμές, ώστε να επιβεβαιωθεί η αποτελεσματικότητα και η ασφάλειά τους ακόμα και για το ευαίσθητο δέρμα.

Το 2020, η La Roche-Posay έκανε ένα βήμα ακόμα πιο πέρα στη δέσμευσή της για την προστασία του πλανήτη. Εκτός από το λανσάρισμα των πρώτων οικολογικών αντιηλιακών σωληναρίων με χαρτόνι, η
μάρκα ανακοίνωσε επίσης ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο για τη μείωση της χρήσης νέου πλαστικού κατά
70% μέχρι το 2025. Επιπλέον, από το 2019, το Fondation La Roche-Posay έχει δεσμευτεί να βελτιώσει
τη ζωή των παιδιών με καρκίνο και των οικογενειών τους.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη La Roche-Posay, επισκεφθείτε το https://www.larocheposay.gr/ και ακολουθήστε τη La Roche-Posay στο Instagram και το Facebook.

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!