Σύμφωνα με την εταιρεία πρόβλεψης τάσεων καταναλωτή WGSN, η κοινή συνισταμένη μεταξύ όλων των νέων προϊόντων ομορφιάς το 2022 θα είναι η «χρηστικότητα και η βιωσιμότητα». Όσον αφορά την καθημερινή μας ρουτίνα περιποίησης, αυτό σημαίνει ότι στην αγορά θα βρίσκουμε όλο και συχνότερα: φόρμουλες μεγαλύτερης διάρκειας, πιο ισχυρές και πιο συνειδητά κατασκευασμένες ώστε να είναι ασφαλείς όχι μόνο για εμάς αλλά και το περιβάλλον.

Φυσική εμφάνιση, βιώσιμες λύσεις και rituals ομορφιάς «στο σπίτι» θα επηρεάσουν τις επιλογές των καταναλωτών, χάρη στην τεχνολογία, την πανδημία και την υψηλή απόδοση.

Οι μεγαλύτερες τάσεις ομορφιάς του 2022

1. Natural style

Φέτος, λέμε όχι στο επιτηδευμένο, στα “βαριά” make-up και στο υπερβολικό μακιγιάζ γενικότερα. Για το λόγο αυτό η βιομηχανία της ομορφιάς τείνει σε πιο ανάλαφρες υφές, σε natural προτάσεις και δέρμα γήινο, αληθινό αλλά πάντα ξεχωριστό. Καθώς λοιπόν το 2022 θα ψωνίζεις από τα ράφια τα αγαπημένα σου καλλυντικά, θα παρατηρήσεις μια μετατόπιση των προϊόντων που υποστηρίζει περισσότερο τη φυσική εμφάνιση.

2022
«Τα ελαττώματα» και οι ατέλειες είναι απόλυτα επιτρεπτά πλέον. Φέτος θα αγκαλιάσουμε το πραγματικό και το ακατέργαστο που αναδεικνύει την προσωπικότητα σου»

«Το 2022, όλα θα έχουν να κάνουν με την αυτοέκφραση και το προσωπικό γούστο – όχι αυτό που βρίσκει ελκυστικό η κοινωνία ή ένας πιθανός σύντροφος», λέει η Cat Quinn, διευθύντρια του τμήματος Global Trends στη MAC Cosmetics.


2. Συστατικά που έχουν υποστεί ζύμωση

Δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά είναι ένα Βeauty Trend που ξεκίνησε σταδιακά και απογειώνεται το 2022! Στην Ασία, ιδίως στην Κορέα, καταναλώνουν μετά μανίας τρόφιμα ζύμωσης όπως είναι το παραδοσιακό Kimchi- ένα είδος ξινολάχανου- γιατί πιστεύουν ότι συμβάλλουν στη βελτίωση της υγείας αλλά και της ομορφιάς τους εκ των έσω. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι τα πρώτα καλλυντικά με συστατικά ζύμωσης γεννήθηκαν εκεί!

Φρούτα, φυτά, βότανα, ρύζι και μαγιά είναι τα πιο συνηθισμένα συστατικά ζύμωσης που εμπλουτίζουν τις νέες καλλυντικές φόρμουλες. Μελέτες εκτεταμένης επιστημονικής έρευνας έχουν ήδη δείξει ότι η βιοδιαθεσιμότητα των προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας αυξάνεται όταν τα συστατικά τους έχουν υποστεί ζύμωση. Προστατεύουν  το δέρμα και ενθαρρύνουν την ανάπτυξη νέων κυττάρων. 

Μία τέτοια διαδικασία έχει εφαρμόσει και η Haruharu σε όλα τα προϊόντα της σειράς WONDER όπου πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το μαύρο ρύζι.


3. Refill συσκευασίες καλλυντικών

Είναι πλέον όλο και πιο έντονη η τάση, οι άνθρωποι να αναζητούν προϊόντα που δεν είναι μόνο καλύτερα για την υγεία τους αλλά και για τον πλανήτη! Η επαναγεμιζόμενη/refill συσκευασία γίνεται αργά αλλά σταθερά μέρος της καθημερινής μας ρουτίνας ομορφιάς. Η σύγχρονη σκεπτόμενη καταναλώτρια, αναζητά Brands που στοχεύουν στη μείωση των απορριμμάτων και την παράταση της διάρκειας ζωής ενός προϊόντος όποτε αυτό είναι δυνατόν.

Ένα μεγάλο Beauty brand που υποστηρίζει της Refill συσκευασίες είναι η γνωστή Caudalie. Η ολοκαίνουργια Premier Cru προσφέρεται σε βαζάκι με ανταλλακτικό! Δηλαδή όταν τελειώσει η κρέμα πετάς το εσωτερικό δοχείο και αγοράζεις καινούργιο! Η Caudalie αναλαμβάνει δράση έτσι ώστε η ομορφιά να συμβαδίζει με την ευθύνη απέναντι στο περιβάλλον. Οι κάψουλες μέσα σε κάθε βάζο δίνουν τη δυνατότητα να ξαναγεμίζετε την Premier Cru The Cream ή την The Rich Cream με πολύ απλό τρόπο. Ένα σύστημα πιο φιλικό προς το περιβάλλον, αφού κάθε αγορά κάψουλας αναπλήρωσης μας επιτρέπει να εξοικονομούμε περίπου 3,12 τόνους συσκευασιών διαφόρων υλικών και 18 τόνους γυαλί.


4. SPA στο σπίτι

Η επιθυμία – και συχνά η ανάγκη – να αναβιώσουμε τα οφέλη και την άνεση ενός SPA στην άνεση του σπιτιού θα παραμείνει το 2022, (τουλάχιστον όσο και ο covid επιμένει). H αυξανόμενη τάση του Mindfulness και του Self-Care, περιλαμβάνει και την εξωτερική και εσωτερική ομορφιά: ένας χώρος επίγνωσης με θετική ενέργεια όπου θα έχεις το χρόνο να κάνεις μερικές τεχνικές αναπνοής και διαλογισμό και θα μπορείς να χρησιμοποιείς καθαριστικά, μάσκες, ενυδατικές κρέμες, έλαια και προϊόντα αρωματοθεραπείας με DIY προσέγγιση.

2022
…καθαριστικά, μάσκες, ενυδατικές κρέμες, άλατα μπάνιου, έλαια και προϊόντα αρωματοθεραπείας με DIY προσέγγιση.

5. Συσκευές ομορφιάς

Η επαναστατική τεχνολογία και οι hi-tech συσκευές για την υποστήριξη της ομορφιάς και της ευεξίας, θα συνεχίσουν την δυναμική τους άνοδο το 2022, με μια πραγματική έκρηξη επιλογών για τους καταναλωτές. Συσκευές μασάζ καθαρισμού προσώπου, συσκευές τόνωσης προσώπου και γυμναστικής προσώπου, συσκευές εφαρμογής περιποίησης δέρματος υψηλής τεχνολογίας: αυτές είναι μερικές από τις Beauty λύσεις «κατ’ οίκον», με ιδιαίτερη έμφαση στην προσωποποίηση, τη βελτιστοποιημένη απόδοση, την ευκολία χρήσης, τη βιωσιμότητα και την ανθεκτικότητα.

Με μια λέξη: συσκευές υψηλής απόδοσης για ένα ολοένα πιο απαιτητικό, προσεκτικό και «συνειδητό» καταναλωτικό κοινό, με βλέμμα στραμμένο στο μέλλον.


6. Προϊόντα για την προστασία από τις φθορές του blue light

Από την άλλη πλευρά, οι μεγάλες περίοδοι που δαπανώνται στο σπίτι, συχνά μπροστά σε υπολογιστές, τηλεοράσεις και smartphones ενέχουν τους κινδύνους τους, όχι μόνο για την ευημερία του ατόμου, αλλά και για την εμφάνισή του. Ως αποτέλεσμα, θα δούμε μια πληθώρα λύσεων για την καταπολέμηση των βλαβερών επιπτώσεων του «μπλε φωτός», στην αυξανόμενη υπερ-εξάρτηση από την τεχνολογία των οθονών, με συγκεκριμένες θεραπείες προσώπου και προϊόντα αφιερωμένα στην προστασία από το μπλε φως.

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet