Τι επιτρέπεται να φας στην Atkins, κάθε πότε πρέπει να τρως στη Διαλειμματική, τι απαγορεύει η Keto και τι πρέπει να ξεχάσεις στη Γλυκαιμικού Δείκτη. Υπάρχουν τόσες δίαιτες με τόσο διαφορετικά χαρακτηριστικά που τα έχουμε χάσει.

Τα καλά νέα είναι ότι ο δρ Αναστάσιος Παπαλαζάρου, κυκλοφορεί 2 νέα βιβλία αποκλειστικά με το 7ΜΕΡΕΣ TV στα οποία αναλύει τις top 10 δίαιτες στον κόσμο και μας βοηθάει να οργανώσουμε το δικό μας διατροφικό πλάνο. Ένας ολοκληρωμένο βιβλίο, ένας πλήρης οδηγός ο οποίος περιλαμβάνει καθημερινό πρόγραμμα διατροφής, αναλυτικά μενού, θερμίδες, διατροφικά tips, μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα για κάθε μια από τις 10 πιο γνωστές δίαιτες για να γίνουμε εμείς ο διαιτολόγος του εαυτού μας!

Crash test στις top 10 δίαιτες: τι τρώμε, τι όχι, το μενού και όλα τα tips από τον Δρ Αναστάσιο Παπαλαζάρου

Από σήμερα Πέμπτη 19/5 στα περίπτερα μαζί με το 7ΜΕΡΕΣ TV το 1ο βιβλίο «TOP 10 ΔΙΑΙΤΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ». Keto, Διαλειμματική, Μεσογειακή, Atkins, Dukan… και όλες οι top δίαιτες στον κόσμο, για να βρείτε ποια είναι η κατάλληλη για εσάς!

Atkins

Το συγκεκριμένο διατροφικό μοντέλο υποστήρίζει ότι η κατανάλωση πολλών υδατανθράκων οδηγεί σε ανισορροπίες σακχάρου στο αίμα, αύξηση του σωματικού βάρους και καρδιαγγειακά προβλήματα. Γι’ αυτό σχεδόν αποκλείει τους υδατάνθρακες και ενθαρρύνει την κατανάλωση περισσότερων πρωτεϊνών και φυσικών λιπαρών ουσιών. Χωρίζεται σε τέσσερις φάσεις: Επαγωγή, συνεχιζόμενη απώλεια βάρους, προ-συντήρηση, συντήρηση εφ’ όρου ζωής.

Διαλειμματική

Η δίαιτα αυτή προτείνει την εναλλαγή ημερών νηστείας με ημέρες ελεύθερης διατροφής ή την αποφυγή κατανάλωσης φαγητού από το μεσημέρι και μετά. Τα τελευταία χρόνια έχουν μελετηθεί διάφορα μοτίβα διαλειμματικής νηστείας, που κυμαίνονται από την αποχή από το φαγητό για κάποιες ώρες της ημέρας μέχρι κάποιες ημέρες της εβδομάδας.

Keto

Είναι ένα σχήμα διατροφής το οποίο βασίζεται στην κατανάλωση υψηλού ποσοστού λιπιδίων και χαμηλού υδατανθράκων. Η πρόσληψη περισσότερων θερμίδων από λίπη και πρωτεΐνες και λιγότερων από υδατάνθρακες έχει ως αποτέλεσμα την παραγωγή κετονών στον οργανισμό, μια κατάσταση γνωστή και ως κέτωση.

Crash test στις top 10 δίαιτες: τι τρώμε, τι όχι, το μενού και όλα τα tips από τον Δρ Αναστάσιο Παπαλαζάρου

Χορτοφαγία (Vegan & Vegetarian Diet)

Οι δίαιτες που βασίζονται σε φυτικά προϊόντα και αποκλείουν το κρέας δεν είναι ένα σύγχρονο φαινόμενο και σίγουρα όχι μια δυτική επινόηση. Πολλοί ανθρωπολόγοι υποθέτουν ότι οι πρώτοι άνθρωποι ακολουθούσαν μια διατροφή κυρίως φυτικής προέλευσης με περιστασιακή κατανάλωση κρέατος.

Αποτοξίνωση

Οι τοξίνες και άλλες επιβλαβείς ουσίες αποθηκεύονται στο σώμα και εξασθενούν τον οργανισμό, κάνοντας το ήπαρ να υπολειτουργεί. Η διατροφική παρέμβαση της αποτοξίνωσης αποκαθιστά την ισορροπία, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην απώλεια βάρους.

Dukan

Το συγκεκριμένο διατροφικό πρόγραμμα ξεκίνησε πριν από 40 χρόνια όταν ο δρ Πιέρ Ντουκάν πείστηκε, ερχόμενος αντιμέτωπος με έναν ασθενή του ο οποίος είχε δοκιμάσει μια σειρά από στερητικές δίαιτες πως ένα υψηλής πρωτεΐνη, χαμηλό σε λιπαρά και υδατάνθρακες διαιτητικό σχήμα ήταν το κλειδί για την απώλεια βάρους. Αποτελείται από τέσσερις φάσεις: την επίθεση, την κρουαζιέρα, την εδραίωση και τη σταθεροποίηση.

DASH

Η δίαιτα Dash αποτελεί μια διά βίου προσέγγιση ισορροπημένης διατροφής που αρχικός της προορισμός ήταν να βοηθήσει στη θεραπεία και την πρόληψη της υψηλής αρτηριακής πίεσης (υπέρταση), ενώ σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε από πολλές επιστημονικές ομάδες.

Crash test στις top 10 δίαιτες: τι τρώμε, τι όχι, το μενού και όλα τα tips από τον Δρ Αναστάσιο Παπαλαζάρου

Μεσογειακή

Αναμφισβήτητα πρόκειται για μια από τις διασημότερες δίαιτες, με πλήθος φανατικών οπαδών παγκοσμίως, η οποία μάλιστα αναδείχθηκε από ερευνητές του δυτικού κόσμου. Ως πρότυπο διατροφής, όπως τη γνωρίζουμε σήμερα, διαμορφώθηκε επίσημα και διαδόθηκε ευρέως το 1959.

Γλυκαιμικού Δείκτη

Μια δίαιτα η οποία βασίζεται στη θεωρία που υποστηρίζει ότι εφόσον ο Γλυκαιμικός Δείκτης των τροφίμων συμβάλλει στον καλύτερο έλεγχο του σακχάρου αίματος σε διαβητικούς ασθενείς, τότε θα πρέπει να λειτουργεί εξίσου αποτελεσματικά και για τον έλεγχο του βάρους.

Online/ μέσω εφαρμογών

Η δημιουργία καινοτόμων εφαρμογών για τη διατροφική αυτο-παρακολούθηση φαίνεται να συμβάλλει καθοριστικά στον έλεγχο αλλά και στην απώλεια βάρους. Η νέα αυτή προσέγγιση αποδεικνύεται ότι ήρθε για να μείνει, καθώς προσφέρει πλήθος πλεονεκτημάτων.

Crash test στις top 10 δίαιτες: τι τρώμε, τι όχι, το μενού και όλα τα tips από τον Δρ Αναστάσιο Παπαλαζάρου

Δες ακόμη: Τελικά το λεμόνι καίει το λίπος και αποτοξινώνει; O Dr Αναστάσιος Παπαλαζάρου μας απαντάει! Δες το βίντεο!

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet