Ζούμε σε μια εποχή όπου η εικόνα μας είτε μας αρέσει, είτε όχι, αποσπά θετικά ή αρνητικά σχόλια. Είτε μας αρέσει είτε όχι επίσης, αυτό επηρεάζει την ψυχολογία μας, παρόλο που ξέρουμε ότι δεν θα έπρεπε γιατί ο καθένας μας έχει το δικαίωμα να είναι όπως θέλει χωρίς να δίνει σε κανέναν το δικαίωμα για σχολιασμό.

Το βάρος είναι απλώς ένας αριθμός στη ζυγαριά, το σημαντικό είναι να είμαστε υγιείς! Ωστόσο, η υγεία είναι ο οδηγός και για το κατάλληλο βάρος. Εμείς σου λέμε 4 λόγους που πρέπει να νοιάζεσαι περισσότερο για το βάρος σου και δεν έχει να κάνει καθόλου με την εξωτερική εμφάνιση σου!

Γιατί πρέπει να νοιάζεσαι για το βάρος σου; 4 λόγοι που δεν έχουν σχέση με την εμφάνιση!

#1 Η υγεία της καρδίας σου

Έρευνες λένε το μεγαλύτερο ποσοστό υπέρβαρων ή παχύσαρκων ανθρώπων υποφέρει από καρδιαγγειακές παθήσεις και αυτές είναι από τις πιο βασικές αιτίες θανάτου. Ένας λόγος που μπορεί πραγματικά να σε επηρεάσει γιατί είναι θέμα υγείας και όχι ομορφιάς!

#2 Γονιμότητα και σεξουαλική ζωή

Υπάρχει πληθώρα από μελέτες που έχουν τεκμηριώσει πώς η απώλεια βάρους όχι μόνο βελτιώνει τα επίπεδα των ορμονών και ενισχύει τη γονιμότητα, αλλά βελτιώνει και την απόδοσή στο σεξ. Αυτό περιλαμβάνει τη σεξουαλική ορμή, καθώς και την αποτροπή πιθανών προβλημάτων όπως η στυτική δυσλειτουργία.

Γιατί πρέπει να νοιάζεσαι για το βάρος σου; 4 λόγοι που δεν έχουν σχέση με την εμφάνιση!

#3 Ψυχική υγεία

Ποιος είπε ότι η διάθεση μας και το βάρος δεν συνδέονται; Ένας υψηλότερος δείκτης μάζας σώματος συνδέεται με αυξημένα ποσοστά άγχους ακόμα και κατάθλιψη. Έρευνες έχουν απόδειξη, ότι η μείωση του βάρους μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη διάθεση.

#4 Καρκίνος

Η παχυσαρκία έχει αποδειχτεί ότι ευθύνεται για το 5% όλων των θανάτων παγκοσμίως. Ο τύπος καρκίνου που προσβάλει κυρίως έναν παχύσαρκο άνθρωπο είναι ο καρκίνος του οισοφάγου και του εντέρου.

Τι μπορώ να κάνω;

Δεν προτείνουμε καμία εξαντλητική δίαιτα. Το καλύτερο που θα μπορούσες να κανείς είναι να υιοθετήσεις γενικότερα έναν υγιεινό τρόπο ζωής: να βγάλεις από τη ζωή σου την πολύ ζάχαρη και το junk food και να τα αντικαταστήσεις με φρούτα, σαλάτες, άπαχη πρωτεΐνη, ψάρια.

Αν και είναι σίγουρο ότι κι εσύ ξέρεις τι πρέπει να τρως και τι όχι, ένας ειδικός θα μπορούσε να σε κατατοπίσει, να προσαρμόσει μια διατροφή στη ζωή, τις ανάγκες και τις επιθυμίες σου και κυρίως να σε βοηθήσει να παραμείνεις στο πρόγραμμα. Δεν χρειάζεται να αποχωριστείς να αγαπημένα σου φαγητά, απλά να τα μειώσεις!

Γιατί πρέπει να νοιάζεσαι για το βάρος σου; 4 λόγοι που δεν έχουν σχέση με την εμφάνιση!

Είναι εξίσου σημαντικό να βάλεις την κίνηση στη ζωή σου. Ακόμη κι αν δεν μπορείς να δεσμευτείς σε κάποιο γυμναστήριο ένα καθημερινό μισάωρο με γρήγορο περπάτημα είναι μια καλή αρχή! Μην ξεχνάς είναι θέμα ΥΓΕΙΑΣ!

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!