Ένα πράγμα που έκανε σίγουρα η καραντίνα είναι να μας αναγκάσει  να βρούμε νέους τρόπους άθλησης αφού τα γυμναστήρια ήταν κλειστά – όπως είναι η γυμναστική στο σπίτι! Με τα γυμναστήρια ανοιχτά πλέον, έχουμε την επιλογή είτε να συνεχίσουμε τη γυμναστηριακή ρουτίνα που ακολουθούσαμε πριν τον κορωνοϊό είτε να εμείνουμε στις καινούργιες μας συνήθειες.

Εμείς παραθέτουμε τα πλεονεκτήματα και των δύο για να αποφασίσεις τι σου ταιριάζει!

Γυμναστήριο

Στο γυμναστήριο υπάρχει ειδικός εξοπλισμός. Αυτό αυτόματα σημαίνει περισσότερες δυνατότητες μιας ολοκληρωμένης προπόνησης για όλα τα γούστα! Είτε κάνεις βάρη είτε αεροβική προπόνηση, ένα καλό γυμναστήριο σε καλύπτει!

Γυμναστική στο γυμναστήριο ή στο σπίτι;

Έχει γυμναστές και personal trainers. Κακά τα ψέματα, δεν είμαστε όλοι γνώστες της σωστής γυμναστικής. Στο γυμναστήριο υπάρχουν ειδικοί που μας καθοδηγούν να κάνουμε σωστά τις ασκήσεις μειώνοντας έτσι κατά πολύ τον κίνδυνο τραυματισμού.

 Μπορείς να παρακολουθήσεις μια μεγάλη γκάμα προγραμμάτων. Έχει από χορό μέχρι spinning και crossfit.

Γίνεσαι πιο κοινωνικός. Στο γυμναστήριο υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι,  γεγονός που σε «αναγκάζει» να κοινωνικοποιηθείς! Ειδικότερα στα προγράμματα που έρχεσαι σε επαφή τακτικά με άλλους ανθρώπους που ακολουθούν το ίδιο πρόγραμμα με εσένα.

Γυμναστική στο γυμναστήριο ή στο σπίτι;

Έχεις συνεχώς ανανεωμένο πρόγραμμα γυμναστικής! Και μάλιστα γραμμένο για εσένα προσωπικά από έναν ειδικό!

Η συνδρομή αποτελεί κίνητρο για να πας! Η λογική λέει πως όταν πληρώνεις κάτι, το ακολουθείς! Οκ, δεν ισχύει για όλους αλλά αποτελεί κίνητρο για να πας τελικά!

Γυμναστική στο γυμναστήριο ή στο σπίτι;

Σπίτι

Έχει μηδενικό ή ελάχιστο κόστος. Δεν πληρώνεις κάτι για να γυμναστείς στο σπίτι σου εκτός αν έχεις πάρει μερικά απαραίτητα όργανα για την προπόνησή σου (πχ στρώμα, βαράκια κλπ).

Μπορείς να γυμναστείς στον χρόνο σου! Είσαι στο σπίτι σου οπότε μπορείς να κάνεις την προπόνησή σου όποτε θες ενώ εσύ ελέγχεις την ώρα που θα γυμναστείς.

Γυμναστική στο γυμναστήριο ή στο σπίτι;

Μπορείς να κάνεις την αεροβική σου γυμναστική έξω. Εάν θες να περπατήσει ή να τρέξεις μπορείς να το κάνεις στη γειτονιά σου. Έχει αποδειχτεί ότι το εξωτερικό τρέξιμο βοηθά εκτός από τη φυσική μας κατάσταση και στην ψυχολογία μας!

Μπορείς να παρακολουθήσεις μια τεράστια γκάμα ασκήσεων και διαφορετικών προπονήσεων στο youtube. Ειδικότερα εάν είσαι φαν των pilates και yoga, έχεις να διαλέξεις από μια μεγάλη γκάμα προπονήσεων!

Γυμναστική στο γυμναστήριο ή στο σπίτι;

Δεν χρειάζεται να κοινωνικοποιηθείς με το ζόρι! Μια θετική πτυχή για τους ανθρώπους που δεν θέλουν πολλή κοινωνική επαφή όταν γυμνάζονται!

Διάβασε ακόμα Ποια αθλητικά παπούτσια είναι τα κατάλληλα για σένα;

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!