Είναι πλέον γεγονός η εξαγορά του Twitter από τον Elon  Musk ο οποίος απέλυσε από την πρώτη του μέρα ως CEO της εταιρείας σχεδόν όλα τα μεγαλοστελέχη. Μάλιστα έκανε ένα Tweet στο οποίο αποκάλυψε πως θέλει να επαναφέρει το Vine. Και θα μου πείτε τι είναι αυτό; Λογικό να αναρωτιέσαι καθώς εδώ στην Ελλάδα δεν έγινε ποτέ ιδιαίτερα γνωστό.

Τι είναι όμως το Vine;

Πρόκειται για μία δημοφιλή mobile social εφαρμογή λήψης, διαμοιρασμού και επεξεργασίας βίντεο. Ανήκει από τον Οκτώβρη του 2012 στο Twitter και είναι ο κύριος ανταγωνιστής του Instagram, το οποίο υπενθυμίζω πως ανήκει στο Facebook.

Για να το πω πιο απλά, το Vine έκανε αυτό που κάνει το TikTok αρκετά χρόνια αργότερα: η εφαρμογή επέτρεπε στους χρήστες να δημιουργούν μικρής διάρκειας βίντεο – μόλις 6 δευτερολέπτων – και στη συνέχεια να παίζουν σε συνδυασμό με άλλα βίντεο.

Μέχρι το 2013 υπήρχαν πάνω από 40.000.000 ενεργοί χρήστες. Το Vine διαθέτει mobile εφαρμογές για Android, iOS και Windows Phone, καθώς επίσης και το responsive site vine.co, το οποίο μπορεί κανείς να επισκεφθεί είτε μέσω κινητής συσκευής είτε μέσω υπολογιστή.

Την Κυριακή, 30 Οκτωβρίου, ο ιδιόρρυθμος κύριος Musk έκανε δημοψήφισμα, ρωτώντας τον κόσμο μέσω του Twitter, αν πρέπει να το επαναφέρει, με το “ναι” να νικάει με διαφορά. Η αλήθεια είναι πως ο κόσμος πάντα έχει περιέργεια να δει που θα καταλήξουν τα project με τα οποία καταπιάνεται ο Musk.

Βέβαια, η κατάσταση στο Twitter είναι αρκετά ρευστή και ίσως δεν είναι η κατάλληλη στιγμή οι τεχνικοί του να απασχοληθούν με την «ανάσταση» ενός ξεπερασμένου μέσου! Πάντως, δεν έχει ξεκαθαριστεί πώς θα εξελιχθεί το επανασχεδιασμός του Vine και πώς η αναβίωση του brand θα ταιριάξει με τα υπόλοιπα θέματα που φαίνεται να απασχολούν την μητρική εταιρεία το τελευταίο διάστημα. Θέματα που έχουν να κάνουν με το αν ο Elon Musk θα προχωρήσει σε απολύσεις προσωπικού ή αν θα λάβει μέτρα περιορισμού του κόστους λειτουργίας ή αν θα επιλέξει να επιβάλει συνδρομές ώστε να αυξήσει τα έσοδα.

Ο Ρας Γιουσούποβ, ένας εκ των συνιδρυτών του Vine, είχε εξηγήσει με ανάρτηση στο Twitter ότι η εφαρμογή απέτυχε γιατί δεν κατάφερε να ενσωματώσει τα κατάλληλα χαρακτηριστικά την κατάλληλη περίοδο, δεν βοήθησε τους δημιουργούς περιεχομένου να κερδίζουν χρήματα από την εφαρμογή και δεν υιοθέτησε χαρακτηριστικά όπως τα lip-sync βίντεο ως τάση όπως το TikTok.

elon-mask

Γενικά- αν και δεν έχω χρησιμοποιήσει την εφαρμογή- παρουσιάζει κάποιο ενδιαφέρον με τα δεδομένα του 2013-2014. Ο ανταγωνισμός πλέον στις social πλατφόρμες είναι τεράστιος και το ζητούμενο δεν είναι η αντιγραφή ενός feature αλλά το να δημιουργήσεις κάτι καινούργιο που θα εξάψει το ενδιαφέρον των χρηστών. Ο Musk μας έχει συνηθίσει στην καινοτομία και σίγουρα υπάρχει μεγάλη περιέργεια για το πως θα διαχειριστεί τα νέα του αποκτήματα.

Διάβασε επίσης: Casual Instagram: Η νέα τάση που ακολουθούν οι celebrities και πόσο casual είναι τελικά

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet