Δεν είναι πάντα εύκολο να τα προλαβαίνεις όλα! Ιδιαίτερα στην εποχή όπου οι περισσότεροι δουλεύουμε μέχρι αργά, που κουράγιο για γυμναστική…

Κι όμως αποδεδειγμένα η γυμναστική βοηθάει πολύ στην εκτόνωση των νεύρων και του άγχους! Γι αυτό είναι πολύ σημαντικό να μην την κάνουμε skip από την καθημερινότητά μας. Προσωπικά δεν μου μένει πολύς χρόνος μέσα στη μέρα για να τα προλάβω όλα! Δουλειά- σπίτι-γυμναστική- κάπου πρέπει να χωρέσει και η κοινωνική ζωή! Αυτό δεν βοηθά ούτε το συσσωρευμένο άγχος μου αλλά ούτε και την πλάτη μου που κάθεται σε μια καρέκλα με τις ώρες.

Μέσα στην καραντίνα, που δεν μπορούσα να πάω γυμναστήριο, ανακάλυψα το πιλάτες! Στην αρχή δεν πίστευα ότι 20 λεπτά τη μέρα μπορούν να αλλάξουν το σώμα μου και τη διάθεσή μου κι ότι δεν έπρεπε να χτυπηθώ 2 ώρες στο γυμναστήριο.

"Πως το πιλάτες με βοήθησε να αντιμετωπίζω τα καθημερινά μου άγχη!"

Με τον καιρό ανακάλυψα διάφορα σπουδαία πράγματα για το πιλάτες: είναι η άσκηση που συστήνουν σε άτομα με διαταραχές άγχους καθώς τους βοηθάει να επανέλθουν στην πραγματικότητα, να επικεντρωθούν στην άσκηση και στο σώμα τους ελέγχοντας την αναπνοή τους. Ταυτόχρονα είναι αποδεδειγμένο ότι βελτιώνει την ποιότητα ζωής των ανθρώπων με αγχώδη διαταραχή αλλά και γενικότερα αυξάνει το αίσθημα της αυτοπεποίθησης.

Το ότι έμαθα να ελέγχω την αναπνοή μου με συγκεκριμένο τρόπο με βοήθησε να βρω το κέντρο μου, να αποκτήσω ενσυνειδητότητα. Σε άτομα με αγχώδεις διαταραχές είναι πολύ σημαντικό να μπορούν να επαναφέρουν τον εαυτό τους και το μυαλό τους στη σωστή διάσταση των πραγμάτων.

Ειδικότερα μέσα στην καραντίνα όπου όλοι δοκιμαστήκαμε πολύ, με το pilates κατάφερα να διατηρήσω τη σωματική μου υγεία ίσως σε καλύτερο επίπεδο από πριν, ενώ πλέον έχω ένα σύμμαχο όταν θέλω να αποβάλλω την πίεση της καθημερινότητας. 20 λεπτά κάθε μέρα αν παίρνεις το στρώμα σου και κάνεις ένα πρόγραμμα από το YouTube θα δεις μεγάλη αλλαγή εκτός από το σώμα σου και στον έλεγχο του μυαλού σου!

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!