Όπου κι αν δουλεύεις, δεν είναι καθόλου απίθανο να έχεις συναδέλφους που κάπως σε εκνευρίζουν, κάπως είναι πιο ενοχλητικοί και σε εμποδίζουν να συγκεντρωθείς! Aν σου έρχεται κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο στο μυαλό το οποίο έχεις πρόβλημα να διαχειριστείς τότε διάβασε τα παρακάτω tips που θα σε βοηθήσουν να κρατήσεις την ψυχραιμία σου και κυρίως να μην κάνεις κάποια σκηνή στο γραφείο!

Ευτυχώς η Lynn Taylor συγγραφές βιβλίων καριέρας μας δίνει απλές συμβουλές που όλοι μπορούμε να ακολουθήσουμε:

tips

#1 Απέφυγέ τον ευγενικά

Eάν δεις πως σε πλησιάζει κάποιος ενοχλητικός συνάδελφός σου πες του πως έχεις ένα deadline που σε πιέζει και δεν έχεις καθόλου χρόνο.

#2 Να είσαι διπλωματικός

Η ευγένεια είναι πάντα ο δρόμος για να πετύχεις κάτι. Aν για παράδειγμα ο συνάδελφός σου επιμένει σε μια άποψη με την οποία εσύ μπορεί να διαφωνείς ή να σε εκνευρίζει, τότε απάντησε ευγενικά: “Ναι καταλαβαίνω την οπτική σου πάνω σε αυτό το θέμα, μπορεί να έχεις δίκιο. Εγώ το βλέπω διαφορετικά”.

#3 Κράτησε την ψυχραιμία σου

Είσαι επαγγελματίας: “Θες η προσέγγισή σου να λειτουργήσει για να συνεχίσεις να συνυπάρχεις με τον συνάδερφό σου οπότε σκέψου στρατηγικά” λέει η Τaylor. “Μην χάσεις σε καμία περίπτωση την ψυχραιμία σου. Προτίμησε να απομακρυνθείς από το χώρο αν δεις πως εκνευρίζεσαι ανεξέλεγκτα”. Με λίγα λόγια εάν πας να τσακωθείς με το άτομο που σε ενοχλεί πρέπει να του απευθυνθείς προσέχοντας να μην δυναμώσεις τον τόνο της φωνής σου και να μην προβείς σε χαρακτηρισμούς. Μην ξεχνάς πως βρίσκεσαι σε επαγγελματικό χώρο.

tips

#4 Μην πολεμάς τη φωτιά με τη φωτιά

Απέφυγε τη μάχη του “ποιος είναι ο πιο έξυπνος”. “Μη βάλεις τη δική σου μουσική πιο δυνατά, μην χτυπάς το πληκτρολόγιό σου κι εσύ, μην πας να μιλήσεις δυνατά έξω από το γραφείο του. Το μόνο που θα καταφέρεται και οι δυο είναι να δημιουργήσετε ένα τοξικό εργασιακό περιβάλλον!

#5 Nα είσαι ευθύς και διακριτική

“Μίλησε στον συνάδελφό σου ιδιωτικά για να μην τον φέρεις σε δύσκολη θέση. Απέφυγε να πολεμήσεις την τοξικότητα με τοξικότητα! Είναι πολύ πιθανό να εκτιμηθεί αυτή σου η κίνηση. Η καλοσύνη είναι πάντα χρήσιμη!” λέει η Taylor!

#6 Θέσε τα όριά σου νωρίς!

Δεν είναι κακό να θέσεις κάποια όρια με τους συναδέλφους σου και να μιλάς με ειλικρίνεια και ωραίο τρόπο για αυτά που σε ενοχλούν! “Μην βασανίζεσαι! Μίλα για τα πράγματα που μπορεί να βγάλουν τον χειρότερο εαυτό σου, αλλιώς το πρόβλημα θα μεγεθυνθεί” υποστηρίζει η Taylor.

Διάβασε επίσης: Τι συμβουλή θα έδινες στον νεότερο εαυτό σου; 5 επιτυχημένες γυναίκες απαντούν

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet